Náš Broker Point Premium v Lounech je zavedené klientské centrum s tisíci zákazníky, jejichž počet se stále rozšiřuje. Proto do svých řad hledáme nové kolegy. Také vy u nás můžete nastartovat úspěšnou kariéru.
Máme pro Vás uplatnění ve společnosti, která je ekonomicky stabilním subjektem v ČR. Broker Consulting se na finančním trhu pohybuje již více než 20 let a zakládá si na vysoké firemní kultuře, sdíleném know-how, férovém, motivačním prostředí
a přátelských vztazích mezi kolegy.
Hledáte práci, kde budete mít příležitost získat a maximálně dál rozvíjet své zkušenosti a dovednosti? Oceníte zodpovědnoua smysluplnou práci s viditelnými výsledky? Motivuje vás spravedlivé ohodnocení odpovídající zkušenostem, schopnostema obchodním výsledkům? Nestojíte o nesmyslná pravidla korporátu, ale funkční tým kolegů s mnohaletou úspěšnou praxí ve velmi příjemném prostředí, kde získáte svobodu dle míry vaší odpovědnosti a spolehlivosti? Pokud jste si odpověděli ano, ozvěte se nám, aktuálně hledáme spolupracovníky na tyto pracovní pozice:
Obchodní asistent/ka obchodního místa Broker Point Premium
Na pozici asistent/ka obchodního místa Broker Point Premium budete mít na starosti administrativní podporu mne i celého týmu na pobočce a zabezpečíte administrativní chod pobočky. Pokud nemáte praxi, nevadí. Kolegové v týmu vám se vším poradí a Broker Consulting, franšízor Broker Point Premium, vám zajistí potřebná odborná školení. Nejdůležitější je elán a chuť na sobě pracovat.
Co vám mohu nabídnout?
- Pracovní poměr na HPP na dobu neurčitou s odpovídajícím finančním ohodnocením,
- jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost,
- možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání,
- možnost být součástí jednoho z nejdynamičtějších franšízových konceptů na tuzemském trhu,
- zázemí ryze české společnosti s více než 20letou historií.
Co byste měl/a splňovat?
- Dosažené SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou, ekonomický směr výhodou,
- příjemné vystupování a komunikační schopnosti,
- znalost práce v programech MS World, Excel, PowerPoint.
- Výhodou je znalost bankovních a finančních produktů či realitního obchodu.
Realitní specialista/tka
Úkolem realitního specialisty/tky je poskytovat klientům službu realitního zprostředkování na vysoce profesionální úrovni. Specialista se bude zaměřovat jak na prodej, tak i na koupi nemovitostí, posuzování, náběr a zpracování nabídek nových nemovitostí a kompletní vedení obchodního jednání s klientem. Své znalosti a obchodní dovednosti si realitní specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.
Co vám mohu nabídnout?
- Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou,
- možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání,
- finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty,
- jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost,
- zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií.
Co byste měl/a splňovat?
- Mít minimálně SŠ vzdělání s maturitou,
- komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail,
- zkušenosti s realitami a realitním trhem,
- praxi v oblasti zprostředkování prodeje/pronájmu nemovitostí,
- znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
- pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení.
Myslíte, že hledám právě vás? Ozvěte se mi:
Vyplňovací poptávkový formulář (Jméno*, telefon*, e-mail*, text zprávy*)
Hypoteční specialista/tka
Úkolem hypotečního specialisty/tky je poskytovat klientům služby zaměřené na financování bydlení s návazností na další finanční služby a ve spolupráci s realitním zprostředkovatelem na vysoce profesionální úrovni. Hypoteční specialista má na starost kompletní vyřízení úvěru pro financování bydlení včetně návazných finančních služeb s obchodními partnery a také kompletní vedení obchodního jednání s klientem. Své znalosti a obchodní dovednosti si hypoteční specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.
Co vám mohu nabídnout?
- Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou,
- možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání,
- finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty,
- jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost,
- zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22 letou historií.
Co byste měl/a splňovat?
- Mít minimálně SŠ vzdělání s maturitou,
- komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail,
- znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
- pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení.
- Zkušenosti s hypotečním či realitním trhem výhodou.
Myslíte, že hledám právě vás? Ozvěte se mi:
Vyplňovací poptávkový formulář (Jméno*, telefon*, e-mail*, text zprávy*)
Pojistný a investiční) specialista/tka
Úkolem obchodního specialisty/tky je vést kompletní obchodní jednání s klientem na vysoce profesionální úrovni. Jednání bude zaměřeno na finanční a realitní potřeby klienta a jeho rodiny a obchodní specialista bude při něm úzce spolupracovat s dalšími speciality v týmu. Své znalosti a obchodní dovednosti si obchodní specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.
Co vám mohu nabídnout?
- Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou,
- možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání,
- finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
- jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost,
- zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22 letou historií.
Co byste měl/a splňovat?
- Mít minimálně SŠ vzdělání s maturitou,
- zkušenosti s oblasti obchodního jednání a péče o klienty,
- komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail,
- znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
- pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení.
- Praxe v oblasti financí či realit vítána.
Myslíte, že hledám právě vás? Ozvěte se mi:
Vyplňovací poptávkový formulář (Jméno*, telefon*, e-mail*, text zprávy*)
Obchodní manažer/ka
Jste-li rozený lídr, který dokáže přirozeně vést a motivovat své spolupracovníky a podřízené k výkonům, pak máte v mém týmu místo jisté. Jako manažer/ka budete mít na starost tým obchodníků, finančních konzultantů, realitních specialistů a asistentek. Za jeho obchodní výsledky a splnění předem vytyčených cílů budete odpovědný přímo mně. K dispozici budete mít analytickou, právní, administrativní, IT a marketingovou podporu z centrály Broker Consulting, která také zajistí odborná školení pro vás i váš tým.
Co vám mohu nabídnout?
- Nadstandardní finanční ohodnocení včetně výkonnostních prémií za splnění stanovených cílů,
- možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání a pravidelné setkání pro sdílení zkušeností,
- jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost,
- možnost být součástí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu,
- zázemí ryze české společnosti s více než 22 letou historií a nepřetržitým růstem.
Co byste měl/a splňovat?
- Mít SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru s prokazatelnou praxí v bankovnictví a financích,
- certifikace VZSÚ, VZPS, VZIZ,
- silnou osobnost s přirozenou autoritou a neutuchající energií,
- komunikativnost a schopnost motivovat tým k dosažení stanovených cílů,
- iniciativní a kreativní přístup k práci, chuť učit se novým věcem,
- proklientský přístup.
Myslíte, že hledám právě vás? Ozvěte se mi:
Vyplňovací poptávkový formulář (Jméno*, telefon*, e-mail*, text zprávy*)
Kontaktní formulář
Ozvěte se nám: